.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمي بارأي بالا رئيس مجلس خبرگان شد

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات صبح امروز هيأت رئيسه مجلس خبرگان، با اختلاف 25 رأي، بار ديگر به رياست سالانه مجلس خبرگان برگزيده شد.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از تابناک ، با وجود برخي اقدامات جهت‌دار و سؤال‌برانگيز از سوي برخي خبرگزاري‌ها و جريانات سياسي که سعي در تخطئه نظرات فقهي رئيس مجلس خبرگان و ايجاد شبهه درباره بحث اجتهاد و تقليد تخصصي و شوراي فقهي داشتند، ايشان با کسب 51 رأي در برابر 26 رأي آيت‌الله محمد يزدي، ديگر کانديداي رياست اين دوره، اکثريت آرا را به دست آورد.

گفتني است، آقاي هاشمي رفسنجاني، سال گذشته با 41 رأي در برابر 33 رأي آيت‌الله جنتي به رياست اين مجلس برگزیده شده بود که بنابراين، رأي ايشان در دومين سال، از دوره چهارم اين مجلس با يک جهش ده ‌رأيي روبه‌رو شده است.

در همين حال، آيت‌الله هاشمي شاهرودي به عنوان نايب رئيس اول و آيت‌الله يزدي نايب رئيس دوم، آيت‌الله دري نجف‌آبادي منشي اول و حجت‌الاسلام سيد احمد خاتمي به عنوان منشي دوم برگزيده شدند.

بنا بر شنيده‌هاي خبرنگار «تابناک»، آيت‌الله يزدي بر خلاف ميل شخصي و با پافشاری آقايان کعبي و اسلاميان، کانديداي رياست در اين دوره شده‌ بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.42 seconds.